By było wygodniej
Funkcjonalność systemu dopasujemy do Twoich potrzeb: sam wybierzesz funkcje i informacje, z których będziesz korzystać, możesz zamówić funkcje dodatkowe - napiszemy je specjalnie dla Ciebie. Automatyczne operacje usprawnią Twoją pracę: generowanie dokumentów na podstawie poprzednich okresów lub szablonów, drukowanie serii dokumentów, eksport danych w formatach xls, pdf lub txt, otwieranie załączników przez zewnętrzne aplikacje bez opuszczania programu. Zdefiniujemy raporty zgodne z Twoimi oczekiwaniami lub zrobisz to sam korzystając z udostępnionych w programie narzędzi. Zapewniamy opiekę podczas wdrożenia, stały serwis i aktualizacje.
Bądźmy w kontakcie
Konsultacje przez całą dobę, wyślij mail'a na biuro@amisoft.pl albo zadzwoń tel. stacjonarny: +48 42 674 37 75 lub komórkowy: +48 509 22 66 25. Odpowiemy na pytania, wyjaśnimy wątpliwości, zobaczysz jakie to proste.
Zapraszamy na bezpłatne prezentacje w siedzibie naszej firmy: Łódź, ul.Przybyszewskiego 199/205 - termin do uzgodnienia. Jeżeli masz siedzibę w Łodzi lub okolicy przyjedziemy z prezentacją do Ciebie.